Volgers

dinsdag 19 februari 2013

En weer een volger!!!

En weer een volger erbij, leuk hoor, welkom leuk dat je me ook gaat volgen!
Ik heb even andere foto's  gemaakt die rare kromme pols van me zat erin en dat stoorde, zo is hij beter


 Dit mooie borduurblad geef ik weg bij 160 volgers, staan mooie patronen in om te borduren, als het je wat lijkt, laat een berichtje achter!
Leuk is het als je een linkje plaatst, als je volger bent mag je zowieso meedingen nog leuker is het nieuwe volgers erbij, op naar de 160


Emilana had het hobbyblad gewonnen, meis als je dit leest stuur me even je gegevens!

14 opmerkingen:

marmarel zei

Wat een schattig mutsje! Leuk, een borduurblad, ik doe graag mee! :-)

Prutselz zei

Nou daar wil ik wel voor meedingen hoor..lang geleden dat ik ooit eens geborduurd heb; is vast de moeite weer waard om op te pakken!

Unknown zei

Leuk weer een volger erbij, maar het mogen er nog veel meer worden!!
Emilana van harte proficiat hoor meis!
En nogmaals dank Tineke voor de kans die je ons allen geeft!
Lief mutsje hebt je gemaakt hoor ♥
En ik doe graag mee met je give away actie.
Lieve groetjes Hester

creama zei

Zo, je gaat hard met volgers. Maar je maakt ook leuke dingen. Dat borduurblad lijkt me leuk, dus ik doe graag mee.

ffenneke zei

Ik wil wel een kansje wagen
liefs Fenneke

veronicavandewolfshaar zei

Ook ik borduur wat af en zou graag winnen.

Handwerkmiep

hobbyloes zei

Je gaat als een trein Tineke, het is al een jaar geleden dat ik geborduurd heb, ik doe ook mee.
groetjes, Loes

Ghea zei

wat een lief smoeltje, ik ga een link plaatsen, volger ben ik al.
Liefs ghea

Unknown zei

Heeeej Tineke, sorry voor mijn late reactie, ik zat op school heel de dag...
Dankjewel, ik ben heeeel blij dat ik gewonnen heb!!! Ik stuur je mijn gegevens door.
Groetjes
Emilia (die heel blij is nu ;)

Unknown zei

Eeh misschien een stomme vraag maar op je blog staan verschillende mailadressen, naar hetwelke moet ik mijn adres mailen?
X

Unknown zei

Ik ben je reactieteller hier serieus de hoogte in aan het jagen... ;)
Ik heb naar je gmail gestuurd, dat was het eerste adres dat ik tegenkwam.
Emilia

jokiedebeer zei

Jaaaaaaa zo is het mutske goed te zien!!
En een borduurblad altijd leuk
groetjes joke

huis tjokvol zei

leuk leuk leuk

sieneke zei

prachtig mutsje is het geworden.

bedankt dat je volger bent geworden op mijn blog. ik was al volger bij jouw.

waar plaatst jij je mutsje op als je het op de foto zet. ik heb hier nogal een probleem mee.
denk dat ik een babypop ga kopen maar vraag me af of ik dan de echte babyborn moet kopen of dat het ook een nepper kan van bv. de action.

sieneke

Powered By Blogger