Volgers

woensdag 13 februari 2013

Wat lief al dat commentaar....superlief!

 Wat heerlijk jullie commentaar te lezen, en kijk eens wat een volgers welkom op mijn blog, leuk zoveel lezers!
De valentijn verloting is een feit, alles vanmiddag in orde gemaakt, het lootje voor de sprei is eerlijk verstopt




De stapel post is op de bus, in de bus, wat je maar wilt, morgen valt bij
 velen een gezellig vlopke op de mat!!!
In een zit  de prijs, maar het envelopje is ook een klein cadeautje en ook te hergebruiken om b.v. op een trouwerij of huwelijkjubileum of,,,,,,,
verzin het maar, het is een leuke manier om geld te geven!!!
 Verder gaat mijn nieuwe project ook weer zoals jullie van me gewend zijn, de turbo staat weer aan!
En dan hebben we ook nog de slofjes weg te geven, bij 140, ik heb zomaar iemand uit mijn bestand gehaald
G. van der Plas, heeft de slofjes gewonnen, stuur even een mailtje, naar bollies53@gmail.com met je adres gegevens

Veel lees plezier gewenst, ook voor mezelf als ik straks weer met veel plezier jullie commentaar bekijk!

16 opmerkingen:

Unknown zei

leuke actie's Tineke en leuk die gehaakte envelopjes !

liefs, Ellen

Unknown zei

Die envelopjes zijn heel erg mooi! En wow je kan wel zeggen dat de turbo aanstaat, je bent al een haal eind op weg! :)

jokiedebeer zei

Ik vind het super spannend en kijk er naar uit morgen, je project groeit goed. en G. van der Plas gefeliciteerd met deze geweldige slofje. En Tineke.............. Super bedankt. Jij maakt het bloggen extra leuk door al je werk en acties.
groetjes joke

Anoniem zei

1 ding is zeker....mijn prijs is al binnen want zo beschouw ik de envelop al.....♥♥♥ wat ben je toch een schat...succes aan iedereen

en jij hop hop verder met die turbo

lieve groet jenneke

owwwwwwwwwwwwwwww felis aan de slofjs winnaar...en weer volgers erbij gaaf!!!

ANJA 3D zei

Jij bent ook super lief met je blog post. Al doe mooi dingen die maakt en ook nog weg geeft. Lief.
Gr. Anja

Unknown zei

De enveloppe op zich is al gaaf om die te ontvangen natuurlijk.
G van der Plas gefeliess met deze gave slofjes!!
Tineke je bent er maar druk mee geweest zeg.

Lieve groetjes Hester

janieworkum zei

Het blijft leuk Tineke, en je blijft maar weggeven. Ik vind de slofjes ook weer zo mooi.
groetjes janie

Creahannie zei

Tineke je hebt idd de TURBO erop gezet,wat ziet het er allemaal mooi en lief uit. Ben benieuwd hoe het af gaat lopen :-) !!

Fijne avond hoor!!!!

Gr Hannie

Ghea zei

O Wat een lieve slofjes krijg ik kado, geheel onverwachts van zulke mooie slofkes vind ik SUPERrrrr DANK JE WEL
Tineke...
Liefs Ghea

marmarel zei

Dat wordt spannend morgen en wat superleuk die envelopjes! Ik weet nu al wie die in gaat pikken hier thuis... :-)

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
huis tjokvol zei

super spannend,heel veel plezier met loten

Poesie Oh Hi! zei

Wat heb je een leuk en gezellig blog! Ik volg je nu via Bloglovin :) (want mijn blogspot leeslijst zat vol haha)

jokiedebeer zei

Ik heb twee enveloppen ontvangen, helaas zat er geen prijs in maar....... Ik heb wel twee super mooie envelopjes dus super bedankt Tineke was heel leuk om mee tedoen
groetjes joke

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Lieve Tineke ook ik heb vandaag mijn prachtige envelopje mogen ontvangen. Dankjewel daarvoor en ook voor deze bijzondere Give away! Ik ben heel benieuwd naar de gelukkige winnares van die prachtige sprei. Een hele liefdevolle valentijnsdag gewenst! Warme groetjes van Susan

mery,s maaksels zei

hoi tineke heb het haakblad ontvangen hoor, super mooie patronen staan er in dank je wel daar voor. gr mery

Powered By Blogger