Volgers

dinsdag 26 maart 2013

Pimpen en een .....weggevertje bij 240

 Voorjaar in mijn bol en in mijn genen, het gaat hier niet om mijn paaskrans, die is al op reis, naar Belgie, ik hoop dat hij er oor de pasen is, hier is de post vreemd maar daar nog veel vreemder!!

Het gaat om de bank van Ikea, ook het behang er achter heb ik vervangen

Ik ben dus aan het "pimpen"
 De hele bank uit elkaar geschroefd, dan blijft dit over...................
 Ik heb er meubel pootjes onder, die heb ik geverft,
bij de action is de verf  rond de 6 euro een blik




Behang gekocht, in een schilderszaak, maar daar hebben ze vaak restanten of terug partijen voor 5 euro per rol

 En taaaadaaaa, het eindresultaat.....................design, volgens manlief  omdat ik een groot gezin heb heb ik veel zitplek nodig en aangezien ik niet van eenheidsworst houdt, verander ik weleens  zonder al te hoge kosten, ik ben er trots op, jullie gaan de komende tijd nog meer pimp werk zien, ik ben ook met mijn  schemerlampen bezig, maar gister had ik weer een een blaaaaaaahhhhhh, dag of te wel mijn energie was weer eens op (vandaag is ook de sterfdag van mijn moeder, twee jaar is ze er alweer niet meer, dat speelt ook mee natuurlijk) en dan gaan we weer op spaarstand!!!!!
Vroeger moest alles in een keer af, nu leer ik te verdelen, ik doe geloof ik nog steeds meer dan de gemiddelde mens, maar als ik het maar naar mijn zin heb, dan is het goed!!!

Verder ben ik op weg naar de 240  volgers en geef ik deze leuke Ariadne weg, met mooie haak, brei en borduurpatronen, uit 1987, ik vind het heel leuk dat er zoveel volgers zijn, alhoewel je wel kunt merken dat door bloglovin het anders gevolgt wordt, moet ik me ook eens in gaan verdiepen, maar het is nog geen 1 juli

12 opmerkingen:

Natascha zei

Dat heb je mooi en goedkoop opgelost!! krijg ook zin im bij mij in huis vanalles te pimpen, zeker omdat het nog niet volledig af is!

groetjes

Unknown zei

Mooi gepimpt Tineke :):) ga vooral zo door, kunnen wij lekker mee genieten. En die Ariadne oh die konijntjes :):) ik ben dol op konijntjes heel erg dol ;) Goedzo van je met het verdelen, niet te veel willen. Sterkte nog met het verlies van je moeder....... Groetjes Janny

Unknown zei

Mooi gepimpt Tineke :):) ga vooral zo door, kunnen wij lekker mee genieten. En die Ariadne oh die konijntjes :):) ik ben dol op konijntjes heel erg dol ;) Goedzo van je met het verdelen, niet te veel willen. Sterkte nog met het verlies van je moeder....... Groetjes Janny

Es zei

heerlijk deze pimpronde, sfeervol! En tegelijk zo'n lege voelbare plek vandaag, knuffel XXX

Unknown zei

Ik vind het echt enorm prachtig lieverd!!!
2 Jaar..heel veel sterkte hoor lieverd met het gemis van je moeder..dikke knuff van me
xxxxxx

Moos zei

Jij mag vaker pimpen meis! Geweldig!!!!!!

Sterkte met het gemis.
Een hele dikke knuf

Moos

Emilie zei

Dat is mooi geworden! Super kleur ook.

Ik doe graag mee voor de Ariadne.

Groetjes, Emilie

Anoniem zei

over je mama/.......2 jaar wat een gemis...♥

je verdiend veel kijkers je maakt veel mooi's
en wat kun jij met behulp van weinig geld iets maken wat zoveel meer lijkt bijzonder knap

ik waag een kansje mee ( al is het maar voor de spanning ) heb al zo iets mooi's gekregen van je ik al wel een linkie plaatsen

lieve groet jenneke

Gewoon Elise zei

Wat heb je dat leuk gemaakt!! Ik hou ook van veranderen in huis, denk dat ik dat straks in NL ook weer ga doen.

Ik zou ook graag meedoen voor de Ariadne, vind dat soort bladen erg leuk en dan kan ik me weer verder verdiepen in het haken!!

Liefs Elise

Gewoon Elise zei

Dacht dat ik he allang volgde, maar bleek niet zo te zijn... Nu dus wel!! :-)

ineke zei

oww ik wil ook een kans maken op de ariadne.. door kleiner te gaan wonen moest ik ze allemaal de deur uit doen.. ik heb er NU (13 jaar later) nog steeds spijt van..
ik ben effekes bij je aan het scrollen, want er bleek storing te zijn op de leeslijsten.. dus dit berichtje had ik ook gemist!

La FeMe en Spruiten zei

Wauw, dat ziet er goed uit.
En ik wil op de valreep nog wel een kansje wagen voor je oude ariadne. Altijd heerlijk om weer wat terug te gaan in de tijd.
Ik plaats nog een linkje

Groetjes Saskia

Powered By Blogger