Volgers

woensdag 27 maart 2013

Pimpen, ...Kroningslied..maar ik durf niet te scheuren

 Kringloop geluk wordt dit in blogland genoemd, 4 hele oude boekjes,Olletje-Nolletje is een kerst cadeautje van iemand in 1936, geen idee wat zulke dingen waard zijn ik heb er 50 cent voor betaald, maar durf niet te scheuren, wie weet waar ik hier iets over kan vinden, nog leuker, wie maak ik hier gelukkig mee!!!
De leukste reacties worden beloond!!!

 Deze durf ik wel te scheuren, die gaat een speelgoed doos in mijn gepimpte bank opvrolijken er staan rijmpjes in uit 1947 maar het is een druk uit 1976
  Dit is de klapper, gekocht voor het pimpen van mijn lampenkappen, kijk eens naar die datum, daar durf ik
 echt niet in te scheuren, dat is antiek............................................voor 1,50
 Deze is niet antiek maar wel oud, ouder dan ik ben, 1948 en erg duusr voor die tijd, een kapitaal!!!!!
 Maar die gaat er aan geloven voor mijn lampenkappen
Het Kroningslied zoals hier boven staat in die hele oude, je zal het vinden, maar wat moet ik ermee.....
Scheuren durf ik dus niet, de bovenste vier zijn afwachtende van reacties van liefhebbers, echte liefhebbers wel te verstaan!!!!
Bedankt voor het jullie reacties op mijn vorige bericht, ik hoop hier ook veel bij te lezen, in mijn vorige bericht staat ook nog een weg gever voor 240 volgers Liefs Tineke

Geen opmerkingen:

Powered By Blogger