Volgers

maandag 6 mei 2013

Doet u mij maar...............

Wat is het heerlijk, ik heb een deel van de tuin ontgroend, nee geen planten weggegooid, ik ben aan het boenen geweest op de houten vlonder en de bank en de regenput, alle alg is eraf met een borstel en water, wat is het op geknapt, ik heb alleen geen foto's mijn kaartje geeft aan dat het is geblokkeerd, weer wat nieuws, straks even aan de zoon vragen wat dat inhoud................
Mijn hanging baskets zijn af en ik ben nu een zitting van een rieten stoel aan het verstevigen , ook met sisal

Dus ik verveel me niet, ik geniet van het heerlijke weer, lekker nog gewandeld op zijn slakkengangs, maar ik heb mij n rondje weer gehaald en nu weer met de pootjes omhoog lekker haken

Allemaal een fijne avond!

11 opmerkingen:

Unknown zei

beter een slakken gang dan stilstand Tineke !!
respect xxxx

Angélique zei

Goed bezig, jij weet wat goed is voor een mens ;-)

Es zei

heerlijk! heb net ook nog gewandeld en wat is het moooooooi buiten
X Es

ineke zei

haha het lijkt wel of iedereen aan het boenen en opruimen is in de tuin!
heerlijk zo met dit weer!

Miss Creatuurtje zei

Héhé, we hebben zo ongeveer hetzelfde gedaan dan :-) Slakkengangetje gaat ook vooruit hé :-)

Creahannie zei

Ben benieuwd naar de foto's van je schoon gemaakte tuin :-).
Wat een weertje hé, idd lekker wandelweer en dat heb ik dan ook gedaan,ook in mijn eigen "tempo ".

Gr Hannie

Angeline zei

Ohh heerlijk iedereen krijgt tuin kriebels met dit mooie weer :-)

Anoniem zei

bende weer heerlijk bezig geweest zeg

liefs jenneke

TIO zei

Wat fijn! doe zo verder.

Hobbyrita zei

Goed gedaan Tineke! Je blijft zo wel aan de gang ook al is het een slakkengangetje, het zal vast wel weer beteren! Zeker met dit weer!
Groetjes, rita.

huis tjokvol zei

heerlijk genieten nu.

Powered By Blogger