Volgers

zondag 2 juni 2013

Wat een heerlijke dag!!!!

Wat is hij mooi geworden, gevalletje uithalen en opnieuw beginnen is goed geslaagd
heerlijk gehaakt het weekend
En zo mooi is de krantenbak geworden........................
Hij gaat aan zijn tweede leven beginnen als plantenbak....................................
Ik kan weer trots zijn en van een nieuwe creatie genieten,soms kijk ik ook op van mijn eigen creativiteit

Verder een heerlijk weekend achter de rug met veel bezoek van kinders en kleinkinders, vrijdag was superweer, gister vergeten we weer gauw, wat het weer betreft,... we hebben genoten want kleinzoon werd kampioen met voetbal, voor al die mannetjes hadden ze een bekertje laten maken en een oorkonde, geweldig hoor
En vandaag was het weer heerlijk de hele dag buiten gezeten, gerommeld, genoten!
Amsterdamse dochter is weer naar huis, morgen nog een dag feest, dan is echt onze trouwdag en komen er nog wat kinders en kleinkinders langs
Mijn nieuwe volgers WELKOM, nog 2 TWEE, dan heb ik er 300 de weggever staat bij het blog van 25 mei
je kunt nog meedoen, ..........................
Vanavond de post voor Angelique, Connie en al mijn lapjes en andere post stukken in orde maken, ik doe nog mee met een ruil actie en een armbandjes swap, die is zoek geraakt bij tante pos, dus ik ben nog wel even bezig,,
Iedereen die het leest veel plezier van mijn blog, al mijn trouwe volgers dank jullie wel, superleuk al die feedback!


18 opmerkingen:

Kiek es Ier ! zei

Het was zeker een heerlijke dag vandaag! En je plantenbak is schitterend! XX

janieworkum zei

Wat was het lekker weer vandaag, ik heb er ook van genoten. je kranten bak heeft een prachtig 2e leven gekregen wat ziet ie der mooi uit.
Groetjes Janie

Unknown zei

Wat heb je dat goed gedaan !!! Mooie plantenbak. En ja zo een mooi weer, dat ben je vlug gewoon hé. Dat was weer genieten.
Grtjs
Daniëlle

Vrolijke Vlaggetjes zei

Leuk geworden: je planten/krantenbak! Fijne dag morgen! Hier ook een feestdag: 9 jaar getrouwd :-) Hoewel het morgen eigenlijk een gewone dag gaat worden: werken, school etc. Dit weekend al heerlijk uit eten geweest samen. En morgen gaan we er gewoon af en toe aan terugdenken.
Veel plezier morgen, hopelijk met hetzelfde weer als vandaag!

Paulien zei

Een mooi tweede leven, echt een blikvanger geworden.
Gefeliciteerd alvast met de dag van morgen dan maar.
en bijna 300 volgers super toch!
een zonnige groet Paulien

Angélique zei

Wat isje lectuur, uh... plantenbak leuk geworden! Heel creabea!
Heerlijk, al die rijkdom over de vloer :-)
En over vloeren gesproken: ik kan dus alvast op de deurmat gaan liggen? haha, nee, dat doe ik maar beter niet, is zo koud en hard :-p

Angeline zei

Wat een superidee zeg je krantenbak metamorfose!Daar mag je zeker trots op zijn!

Es zei

Alvast gefelicibruidstaart voor morgen, wij een dag erna haha grappig.
En je plantenbak...echt ik vind m waaaanzinnig goed bedacht zo gaaf!
X Es

Ans Gilbert zei

Je kranten/plantenbak is heel mooi geworden Tineke...wat een creativiteit..Hier was het wel zonnig, maar frisjes door de koude wind..Liefs van Ans

Moos zei

Mooi geworden meis je plantenbak!!!!

Enne een hele fijne trouwdag morgen :-)

Lot haakt zei

Wat ontzettend leuk is je plantenbak/lectuurbak geworden! Je moet maar op het idee komen ;)

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Via mijn vriendin haar poekieblog kwam ik bij u terecht.
Wat heb je deze krantenbak een mooi nieuw leven gegeven ség.

Groetjes, Jaimie
http://handmadebyjaimie.blogspot.com

* Haakjuffie * zei

Heel mooi je plantenbak

Antoinette Voorn zei

Je plantenbak is zoooo gaaaf en wat een idee! Hij is super gelukt en je plantjes staan er prachtig in!

Gr Antoinette

O enn tip??? Patent op aanvragen joh!!!

Poesie Oh Hi! zei

Wat is hij super gaaf geworden! Ziet er echt gezellig uit met de plantjes er in! :)

huis tjokvol zei

wat is die plantenbak leuk geworden,super

Aankleedpopje zei

Echt superleuk geworden!

liszha zei

Wat een supergoed idee zeg! En zo mooi met dat touw!

Powered By Blogger