Volgers

woensdag 22 januari 2014

Wat gebeurt er in ...............

Heerlijk dat het me weer lukt inmiddels 3 omslagdoeken verder de bodem van de doos is weer bedekt, de doeken en sjaals zijn voor de volgende winter, ik mag het op mijn eigen tempo doen en de opdrachtgeefster heeft afgelopen jaar veel geld gedoneerd aan de dierenbescherming, heerlijk om zo bezig te zijn en toch een steentje bij te dragen, ik krijg er ook wel een bijdrage voor, waarvan ikzelf ook weer andere goeie doelen steun!

Deze vind ik heel leuk wat kleur betreft, maar ook het randje wat ik op internet/pinterest tegenkwam








Het zijn hele kleine pomponnetjes, gehaakt, ziet er superleuk uit
Dus er liggen er inmiddels weer 3 klaar, nu ben ik met grijs bezig de elise sjaal maar weer eens opgezet
Gaat ook in heerlijk tempo, gelukkig lukt het tellen weer!!!

Verder gister naar de orthopeed geweest, daar kreeg ik te horen dat de zenuw pijn in het been van uit  de rug komt, daar zitten drie wervels op elkaar gezakt, slijtage en daar hebben ze tussen zitten rommelen voor die ruggeprik, hopen dat het vanzelf overgaat en anders pijn bestijding
En mijn heupen veroorzaken ook veel pijn ik sta op de nominatie voor een heup operatie, maar die heb ik nog een stuk vooruit geschoven, ik doe eerst nog wel een poosje fysio, en wandelen en fietsen, dat lukt ook weer en zolang ik het kan onderdrukken met paracetemolletjes  en geen zombiestuff..............
vorige week had ik een lelijk abces op mijn schouder, dus ook weer een week anti biotica achter de kiezen, nu maar even klaar hoor, met al die rare dingen!!!

De hobbykamer heb ik de helft van in moeten leveren aan manlief, want de Amsterdamse dochter komt 2 maanden thuiswonen, anders sliep ze in mijn hobby kamer, nu heeft ze een eigen kamer
Gevolg daarvan is dat ik vandaag echt eens aan poppen ga beginnen, ik heb  het Tilda boek en ga me daar eens door laten inspireren

Ook op pinterest veel op zitten zoeken, dus voorlopig inspiratie genoeg, stofjes ook voor jaren voldoende, nu nog echt iets uit mijn handen laten komen ,maar dat gaat vast lukken
Voor mijn nieuwe volgers, welkom op mijn blog en voor mijn trouwe volgers, leuk dat je hier was, fijn om straks je berichtje te lezen
Vanuit een koud Emmeloord een fijne dag gewenst!!!



15 opmerkingen:

Tinie zei

Mooie omslagdoeken heb je gemaakt. Inderdaad erg leuk die pompommetjes, dat maakt het net even anders.
Ben heel benieuwd naar je poppen. Vanuit een koud Dronten, lieve groetjes Tinie

Unknown zei

Wat ben je weer goed bezig geweest en zo mooi allemaal.
Die boeken van Tilda, die zijn zo mooi hé. Ik heb er ook al een paar in huis gehaald.
Zonnige grtjs vanuit België
Daniëlle

Unknown zei

Je omslagdoeken zijn weer heel mooi geworden!!
Vervelend hoor dat je zo veel last hebt van je heup en je rug, hopen dat de pijn mee blijft vallen.
Ik ben benieuwd naar je poppen..
X Nana

Angélique zei

Je weet nu in ieder geval waar de pijn vandaan komt, Niet om vrolijk van te worden, maar wel duidelijk. Je zit wel goed in de lappenmand, zeg. Wel fijn dat er ook dingen zijn die weer wel lukken.
Mooie omslagdoeken heb je weer gemaakt!

Creahannie zei

Schitterend wat je gemaakt hebt!!!
Hoop voor jou dat alle narigheid nu achter de rug is,
Gr Hannie

Anoniem zei

Heel mooi je onslagdoeken. De eerste is echt mooi van kleur! Wat betreft de pijn doe kalm aan! (Je eigen advies voor mij ;-))

knuffel en liefs

ineke zei

beeldschoon die omslagdoek.. en leuk om te horen dat je weer vol plannen zit en het ook beter lukt met ze uit te voeren... straks het voorjaar en dan gaat alles veel beter!!! weg met de kou.. is niet goed voor ouwe lichamen!!

Jonneke zei

Wat een mooie dingen heb je gemaakt!
Sterkte met de pijn!
Groetjes, Jonneke

Danny zei

Wat een mooie sjaals zijn weer uit je haakpen gekomen. Je hebt wel gelijk de versnelling er opgezet lijkt me. Maar succes met het poppen project. Daar gaan we vast wel het nodige op je blog van zien.
groetjes Danny

Hobbyrita zei

Alweer 3 sjaals klaar, je bent goed bezig! En de Tildaboeken zijn prachtig, maar zulke poppen krijg ik niet gemaakt. Succes ermee!
Grtjes, rita.

Johanna Zweden zei

Schitterend werk, daar zal je veel bekijks meer krijgen
Fijn weekeinden groetjes Joke

Anoniem zei

ik denk nu ga ik eerst eens kijken of je er een blog van hebt gemaakt... ja dus... wowww wat enorm gaaf zeg ♥♥♥♥

Onny zei

Fijn te lezen dat je weer aan het haken bent. De omslagdoeken zien er leuk uit. Wel vervelend dat je nog steeds niet van de pijn af bent. Ik hoop dat het weg zak, want pijn is gewoon niet fijn. Liefs Conny

Anoniem zei

Leuk zijn ze geworden...die omslagdoeken.

En nu aan de slag met Tilda? Daar kun je ook heel veel leuke dingen mee maken.
Ben benieuwd!!

Fijne dag.

Groetjes Thea ♥

Johanna Zweden zei

Schitterend werk allemaal
succes met Tilda
Fijn weekeinden groetjes Joke

Powered By Blogger