Volgers

zaterdag 31 mei 2014

12 juni........de nieuwe Inhaken

Wat leuk is dat ik heb een stukje in de nieuwe Inhaken, ik ben in de ban van de regenboogkleuren dus ik ben wel veel aan het haken en heb leuke dingen gemaakt

Dat ene project komt dus in de Inhaken, dus die ga ik niet showen, maar we zijn ook met de voorbereidingen voor een hele grote reis bezig, een voettocht naar Rome,  nee grapje, we gaan als het me gegeven is lopen naar Santiago
dat is een dikke 2000 km, we trekken er 4 maanden voor uit!!!!We zijn dan ook te volgen op een blog,
maak je dromen waar die vind je hier, vanaf 1 juni ga ik daar een blog op bij houden
Het wordt ook een sponsor loop, voor drie verschillende doelen gaan we geld proberen in te zamelen
Maar bovenal wordt het een prestatie tocht om te laten zien dat je je zelf niet buiten spel hoeft te zetten ook al ben je ziek ook al heb je veel pijn je kunt nog zoveel
Verder ben ik in de ban van het lopen en presteer elke dag meer, de 20 km haal ik inmiddels, ik ben afgelopen week ook nog voor controle geweest en ik heb groen licht gekregen, ga maar als jij denkt dat je dat kunt, je conditie is goed, dus wat let je, herken je grenzen was de tip!!!!!!
Dus wij gaan ervoor!!!!
Verder ben ik nu druk met logees, lang leve alle vrije dagen in deze 24 uurs maatschappij, fijn dat we dat mogen als opa en oma, dat is het enige waar ik bang voor ben dat ik heimwee krijg.....
Maar aangezien echtgenoot 65 wordt in dit altijd heeft gewild gaan we ervoor
Ik ga op reis en ik neem mee, is wat je kunt gaan zien de komende tijd...................................

Leuk dat je hier even kwam lezen en nog leuker als je een reactie achter laat, fijn weekend!!!!!!!






15 opmerkingen:

Loes zei

Wat een uitdaging Tineke. Geweldig dat je dit aandurft.
Laat je wel even weten hoe we jullie kunnen sponsoren?

Ineke zei

Echt een uitdaging, wat een onderneming! Heel veel succes! En de tas met regenboogkleurtjes is onwijs gááf!

Liefs, Ineke

Angélique zei

Wat een uitdaging! Fantastisch dat je het aandurft! Ik wens jullie alvast enorm veel succes!
Gefeliciteerd met het artikel in het tijdschrift!

Hobbyrita zei

Dit is toch wel een hele uitdaging hoor! Ik zou er nog niet over denken om 4 maanden gaan te stappen! Natuurlijk moet ik nog wel werken gaan, maar toch. Ik bewonder jullie moed en we zullen het blog met veel interesse volgen en je hopelijk stimuleren ook! Succes gewenst.
Grtjes, rita.

Unknown zei

Succes!!

Mirjam zei

Geweldig!! Wat mooi dat jullie dat gaan doen. Ik ga jullie zeker volgen, ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan ervaren. Ik heb er een boekje over gelezen en ik was danig onder de indruk. Spannend, veel succes met de voorbereidingen! x

Unknown zei

Wat een plannen, seg! Ik ga zeker een kijkje komen nemen op jullie blog, om jullie ervaringen te volgen. Geniet ervan!

Antoinette Voorn zei

Gaaf die regenboog kleuren joh! En heeeeel veel succes met je voetreis zet hem op!

Lizette zei

Wow Tineke, naar Santiago lopen, dat is me wat! Ik wens je heel veel succes en hoop dat het je mag brengen wat je er van hoopt. Je gaat de warme maanden tegemoet en het is nogal een ander gebied dan de vlakke Hollandse wegen he... Maar top dat je er ook goede doelen mee wilt supporten. Heel veel succes!

Tinie zei

Wat een mooi doel om te wandelen. Knap hoor, ik ga je zeker in de gaten houden. Leuke dat je Inhaken komt. Lieve groetjes Tinie

Unknown zei

Wat een mooie dingen maak je.
En wat een uitdaging. Wow.
Heb er geen woorden voor, zo mooi vindt ik het wat je doet.
Liefs Sannie

Unknown zei

ja er zijn er veel die die route lopen. Super dat je dat gaat doen !!!

Mirjam zei

Wat een uitdaging, succes en heel veel plezier!

Marloeskreatief zei

Geweldig tineke ik ga je volgen ,gr marloeskreatief

suja mohan zei

WOW...good job
Its beautiful
how did u make the handles??? please

Powered By Blogger